Ruszył pierwszy pop-up store w Galerii Wisła

Autor: pr 10 października 2017 12:25

W Galerii Wisła powstał pierwszy w Płocku koncept pop-up store. W lokalu na pierwszym piętrze do 15 października można zrobić zakupy w sklepie KIDSWORLD. Sklep dziecięcy oferuje stylowe stylizacje dla dziewczynek i chłopców. W sprzedaży posiada ubrania wysokiej jakości od polskich producentów. Marki oferowane przez sklep to m.in.: All for kids, kid's by voga, MałaMi, M&M, Chillout, by Mimi.

Już 21 października ruszy kolejny pop-up store: do końca roku klienci będą mogli skorzystać z oferty marki FIBARO. W salonie FIBARO Experience Center będzie można się przekonać w jaki sposób działa inteligentny dom. Dzięki systemowi FIBARO za pomocą jednego gestu można zaparzyć kawę, sterować oświetleniem, lub zamienić pokój w kino domowe. W salonie znaleźć będzie można również designerskie włączniki i gniazda, profesjonalne taśmy led i wiele więcej.

Kreatywne koncepty handlowe to kolejne przedsięwzięcie Galerii Wisła wspierające lokalne inicjatywy. Jest to również ciekawa propozycja dla klientów, którzy coraz częściej poszukują niszowych i unikatowych produktów.

Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 mkw. z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 mkw. Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Smyk, New Yorker. Galerią Wisła zarządza CREAM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane