Ruszyła kampania marki Wawel

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2015 09:53

Ruszyła kampania marketingowa czekolad Wawel pod hasłem „Świat dla ciebie zatańczy”. Firma wprowadza bowiem nowe formy i opakowania czekolad.

Spot czekolady Wawel pokazuje szczęśliwych, roztańczonych ludzi w letni, słoneczny dzień. Ma to odzwierciedlać hasło główne marki: „Wawel. Radość wyzwala”.

Zintegrowane działania marketingowe obejmują także konkurs konsumencki na stronie wawelradoscwyzwala.pl, kampanię reklamową w internecie, spot radiowy oraz materiały promocyjne w sklepach. W spocie wykorzystano melodię walca Johanna Straussa pt. „Nad pięknym modrym Dunajem”. Reklama będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych do końca grudnia 2015 r.

Każda kostka czekolady sygnowana jest logo Wawel. Nazwy się nie zmieniają – wyjątkiem jest czekolada Gorzka Krakowska, która od tej pory będzie dostępna pod nazwą Gorzka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane