Ruszyła kampania marki Wawel
Ruszyła kampania marketingowa czekolad Wawel pod hasłem „Świat dla ciebie zatańczy”. Firma wprowadza bowiem nowe formy i opakowania czekolad.
Spot czekolady Wawel pokazuje szczęśliwych, roztańczonych ludzi w letni, słoneczny dzień. Ma to odzwierciedlać hasło główne marki: „Wawel. Radość wyzwala”.
Zintegrowane działania marketingowe obejmują także konkurs konsumencki na stronie wawelradoscwyzwala.pl, kampanię reklamową w internecie, spot radiowy oraz materiały promocyjne w sklepach. W spocie wykorzystano melodię walca Johanna Straussa pt. „Nad pięknym modrym Dunajem”. Reklama będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych do końca grudnia 2015 r.
Przeczytaj także:
Każda kostka czekolady sygnowana jest logo Wawel. Nazwy się nie zmieniają – wyjątkiem jest czekolada Gorzka Krakowska, która od tej pory będzie dostępna pod nazwą Gorzka.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 21:41 Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
- Pn 17:44 W Malborku obok Lidla powstanie park handlowy
- Pn 17:39 Resort rolnictwa przygotuje program rozwoju rynków hurtowych
- Pn 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- Pn 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- Pn 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- Pn 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- Pn 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł