Ruszyła kampania nowej linii Winiary Pomysł Na… Pieczone w sosie

Autor: pr 5 kwietnia 2017 09:49

W połowie marca wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-Ibisz. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się 3 spoty promujące 3 produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji.

Pierwszy spot reklamuje WINIARY POMYSŁ NA… Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem, natomiast drugi, 15-sekundowy - WINIARY POMYSŁ NA… Klopsiki w sosie bolońskim. 

Trzeci spot WINIARY POMYSŁ NA… prezentuje i podkreśla skład nowych produktów, zawierających składniki znane konsumentom z kuchni, takich jak pomidory, cebulę, czosnek oraz przyprawy i zioła. Główny zamiar to nie tylko podkreślenie najwyższej jakości produktów, ale także budowanie świadomości marki.

W najnowszych spotach Anna Nowak-Ibisz testuje produkty i ich benefity – kruchość mięsa, dużą ilość gęstego sosu oraz szybki czas przygotowania dania. A w przypadku klopsików, które można w prosty sposób upiec w piekarniku ważny jest zarówno ich smak, jak i pomidorowy sos boloński tak lubiany przez Polaków.

Na sklepowych półkach konsumenci znajdą także trzeci wariant z nowej linii WINIARY POMYSŁ NA... Steki z karkówki w sosie z tymiankiem.
Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości nowej linii produktowej w ramach kategorii WINIARY POMYSŁ NA… oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości dają im produkty WINIARY.
Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy MEC.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane