PARTNER PORTALU
  • partner portalu - www.frigologistics.pl

Ruszyła kampania nowych kapsułek piorących marki Ariel

Autor: pr 1 lutego 2012 10:03

Międzynarodowa kampania reklamowa wprowadza na rynek pierwsze kapsułki piorące Ariel. Polska odsłona kampanii rozpoczęła się 16 stycznia.

Kampania adresowana jest do kobiet w wieku 25-59 lat, doceniających prostotę i wygodę efektywnego prania, i ma na celu wsparcie komunikacyjne kapsułek piorących wprowadzanych na polski rynek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7654

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane