PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ruszyła kampania promująca rogaliki 7 Days

Autor: Marketing przy kawie 24 kwietnia 2014 09:39

Rozpoczęła się kampania „7 Days. Następca drożdżówki". Działania skierowane do osób między 18 a 24 rokiem życia mają pozycjonować rogaliki jako świeże i higieniczne przekąski, zawsze pod ręką.

 

Na potrzeby kampanii powstało pięć 20-sekundowych spotów ze znaną już z poprzednich reklam trójką bohaterów: Agatą, Albertem i Olkiem. Obok nich zobaczyć można dwóch starszych mężczyzn, którzy komentują styl życia młodych ludzi, ich zwyczaje żywieniowe oraz same rogale 7 Days.

 

 

 

Filmy reklamowe będą emitowane w stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych z oferty IDMnet. Kampania potrwa minimum dwa miesiące.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8147

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane