Ruszyła kampania rekomendacji prezerwatyw marki Skyn

Autor: Marketing przy kawie 7 listopada 2014 09:49

29 października ruszyła kampania rekomendacji prezerwatyw marki Skyn. Do akcji zaproszono tysiąc osób, które otrzymały zestawy prezerwatyw. Mają je testować i polecać znajomym.

 

Głównym celem działań pod hasłem „Skyn - to jakby nie mieć nic na sobie" jest budowanie świadomości marki oraz podkreślenie zalet prezerwatyw produkowanych przez Unimil. Testujący w wieku 22-38 lat otrzymali zestawy prezerwatyw do testowania. Mają za zadanie rekomendować je wśród znajomych, a także dzielić się opiniami w mediach społecznościowych.

Kampania trwa pięć tygodni, obejmuje zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć pół miliona osób. Działania prowadzi agencja Streetcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane