Ruszyła kampania sponsoringowa soków Fortuna 100% w butelkach PET

Autor: pr 22 grudnia 2016 13:19

Ruszyła kampania sponsoringowa soków Fortuna 100% w butelkach PET Fot. mat.pras.

Fortuna – znana marka soków, nektarów i napojów – obecna na rynku od 1991 r., promuje soki 100% i nektary w butelkach PET o pojemności 1 l. Od 19 grudnia 2016 aż do końca roku będzie je można zobaczyć w spotach sponsorskich w TVN i TVN24. Twarzą kampanii jest Kasia Kowalska, z którą marka nawiązała współpracę jesienią 2016 r.

Producent soków Fortuna sponsoruje prognozę pogody w TVN24 oraz serię programów i filmów w stacji TVN. Kampania rozpoczęła się 19 grudnia 2016 r. i potrwa do 31 grudnia 2016 r. W spocie sponsorskim widzowie ponownie zobaczą Kasię Kowalską – gwiazdę, z którą marka nawiązała współpracę w październiku 2016 r. 

Kampania promuje lubiane przez konsumentów soki 100% i nektary Fortuna, w wygodnych lekkich butelkach PET, o pojemności 1 l. W ofercie producenta dostępne są soki 100%: pomarańcza, jabłko i multiwitamina, a także nektar z czarnej porzeczki.

W spotach reklamowych emitowanych w ramach kampanii „Melodia na Fortunę” od października 2016 r. Kasia Kowalska ponownie śpiewała słynną, kultową już piosenkę Fortuny sprzed 20 lat. W spocie sponsorskim natomiast – zgodnie z hasłem marki „Dbaj o siebie! To proste!” 

Spot przygotowała agencja MK Group, media zaplanowała i zakupiła Fortuna we własnym zakresie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane