Ruszyła kampania zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób

Autor: pr 26 stycznia 2012 09:42

Ruszyła kampania zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób

W nowej kampanii zupek Vifon wykorzystywane są reklamy, które pokazują zabawnie błyskawiczne nawiązywanie relacji damsko-męskich przez młode osoby. Taki przekaz ma podkreślać prostotę i szybkość przygotowywania zup Vifon.

W akcji - skierowanej przede wszystkim do studentów - promowane są dwie konkretne zupy błyskawiczne: „Kurczak Złoty" i „Kurczak Curry".

 

 

Cała kampania oprócz telewizji obejmuje radio, internet, outdoor (citylighty) oraz uczelnie wyższe (kontekstowo umieszczone plakaty).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane