Ruszyła kolejna odsłona kampanii marki Vegeta

Autor: pr 23 listopada 2017 14:05

Ruszyła kolejna odsłona kampanii marki Vegeta fot. materiały prasowe

Rozpoczęła się jesienno-zimowa, ogólnopolska kampania wspierająca markę Vegeta. Akcja obejmuje reklamy w prasie i internecie oraz materiały POS w wybranych miejscach sprzedaży.

W ramach kolejnej odsłony kampanii marki Vegeta do końca bieżącego roku potrwają m.in. działania promocyjne w internecie, obejmujące emisję spotów w serwisach VOD oraz na kanale YouTube. Spoty skupiają się głównie na nowości w portfolio firmy – Vegecie do mięs – przekonując, że to właśnie bogata kompozycja warzyw, ziół i przypraw bez sztucznych dodatków stanowi podstawę wielu przepisów kulinarnych.

Emisji spotów towarzyszą treści publikowane w mediach, a także reklamy w prasie kobiecej. Uzupełnieniem działań będą także akcje promocyjne organizowane w wybranych  punktach sprzedaży.

Kampania podkreśla, że za sukcesem kulinarnym Vegety stoją lata doświadczeń oraz wysoka jakość i niepowtarzalny smak jej produktów, dzięki którym marka zdobyła zaufanie konsumentów. Vegeta do mięs, najmłodszy produkt w jej portfolio, jest wyjątkową kompozycją warzyw, ziół i wyrazistych przypraw. Do produkcji jednego, 170-gramowego opakowania, użyto aż 750g świeżych warzyw, natomiast w opakowaniu o pojemności 75g użyto ich aż 330g. Przyprawa nie zawiera glutaminianu sodu, sztucznych barwników, konserwantów ani dodatku mąki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane