Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Kauflandu

Autor: pr, dlahandlu.pl 12 kwietnia 2017 11:26

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Kampania przedstawia serię krótkich spotów reklamowych, nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna i jej rodzina oraz ich sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne perypetie bohaterów.

Celem kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital i potrwa do grudnia 2017 r.

Jak zauważyły wirtualnemedia.pl przez ostatnie lata Kaufland w swoich kampaniach reklamowych używał sformułowań „nasze produkty”, „rodzime produkty” i podkreślał w nich polskie pochodzenie sprzedawanych towarów. Po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prezes UOKiK wezwał Kaufland do zaprzestania posługiwania się hasłami o polskiej i rodzimej żywności. Sieć marketów w lutym br. zobowiązała się, że zrezygnuje z takich sloganów.

Grupa Kaufland należy do 10 największych przedsiębiorstw handlowych Europy. W Polsce działa ponad 200 sklepów sieci. Poza tym markety pod tym szyldem znajdują się w Niemczech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach i na Słowacji.

Poniżej pierwszy spot wizerunkowy sieci:

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane