Ruszyła nowa odsłona kampanii Frosty

Autor: pr 24 stycznia 2017 11:53

Ruszyła nowa odsłona kampanii Frosty Fot. mat.pras.

16 stycznia br. na antenach stacji radiowych, telewizyjnych i w Internecie ponownie zagościł Piotr z FRoSTY. Promuje zarówno dobrze znane, flagowe produkty marki, jak i nowości.

Bohaterami nowej odsłony kampanii promocyjnej FRoSTY są Złote paluszki rybne, gama szpinaków oraz jedna z najnowszych serii w portfolio produktowym firmy - warzywa w kartonikach. Hasłem, które przyświeca kampanii jest 100% naturalnego smaku! To polityka marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek bez barwników, bez aromatów i bez wzmacniaczy smaku.

Kampania reklamowa została zaplanowana do dn. 9 kwietnia. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych takich jak: TVP, TVN oraz Polsat pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Reklamy będzie można spotkać także w wybranych stacjach radiowych oraz na platformach VOD i YouTube.

Autorem kampanii telewizyjnej jest agencja Wire z Hamburga. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,20

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane