Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa cydru Strongbow

Autor: wirtualnemedia.pl 20 maja 2015 10:40

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa cydru Strongbow (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na spocie sponsorskim związanym z Festiwalem Jabłka - informują wirtualnemedia.pl.

Reklama sponsorska jest adaptacją międzynarodowej kampanii wspierającej markę Strongbow. Media zaplanował i zakupił MediaVest, działania PR dla marki Strongbow prowadzi agencja ROOTS PR.

Bohaterem spotu jest mężczyzna z głową w kształcie ogromnego jabłka, który na imprezie stara się przełamać lody z innymi osobami. Ma to podkreślać, że cydr Strongbow najlepiej podawać - imprez i spotkań z przyjaciółmi - w szklance wypełnionej w jednej trzeciej pokruszonym lodem.

W reklamie jest też informacja o sponsorowanym przez markę Festiwal Jabłka, który odbędzie się w Warszawie 30 sierpnia. Organizatorem eventu jest agencja Brave.

W ramach akcji reklamowej spot od 15 maja jest emitowany w telewizyjnych kanałach głównych i tematycznych oraz w serwisach VoD.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,10

  • Śr

    5,83

  • Min

    3,94

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8846

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane