Ruszyła wiosenna kampania Śniadaniowej

Autor: pr 7 marca 2017 13:14

7 marca pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” rozpoczyna się telewizyjna kampania Śniadaniowej, w której marka nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawa całego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – zapewni energię na cały dzień.

Działania reklamowe zostały zaplanowane od 7 do 31 marca. Od 7 marca startują emisje spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie. Wsparte będą one reklamą w prasie handlowej. Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), oraz na www.sniadaniowa.com.pl.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly.
Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane