S'portofino.com w nowej odsłonie na Magento 2

Autor: dlahandlu.pl 13 grudnia 2016 09:38

Nowa platforma polskiego e-sklepu sportowego Sportofino.com to responsywny design, skalowalna technologia oraz dopasowanie usability do potrzeb nowoczesnego użytkownika.

Na etapie przedwdrożeniowym eksperci Divante przeprowadzili szereg analiz z użyciem m.in. narzędzi click-trackingowych – na tej podstawie zostały ustalone najważniejsze ścieżki konwersji oraz kluczowe schematy poruszania się użytkowników w serwisie. SNOW.DOG podjął się wdrożenia integracji wraz z zestawem wymaganych funkcjonalności i efektywnej integracji z ERP we współpracy z Ordersoft. MaxROY.com zadbał o standardy pozycjonowania i zastosowanie praktyk z obszaru SEO.

Nowy sklep internetowy generuje wyższe przychody, notuje wzrost z ruchu z urządzeń mobilnych (który stanowi już 50% całości) oraz zwiększone zainteresowanie click&collect. Planujemy, że niebawem nasz projekt stanie się wiodącym portalem Premium Sport & Fashion w Polsce - podsumowuje wdrożenie Mikołaj Zygmański, Team Leader Marketing & eCommerce w S’portofino.

Divante określiło potrzeby klientów na podstawie wywiadów indywidualnych w kluczowych grupach odbiorców - z obecnymi i potencjalnymi klientami, obsługą administracyjną e-sklepu, BOK i pracownikami salonów stacjonarnych. Na podstawie zebranych oczekiwań i obserwacji, łącznie powstało ponad kilkadziesiąt złożonych widoków aplikacji, uwzględniających potrzeby konsumentów m.in.: zakupy Click&Collect, moduł RMA, oraz kluczowe procesy zachodzące w sklepie internetowym i podczas obsługi zamówień.

Integracja Magento z systemem ERP dedykowanym dla S’portofino, nad którą pracował SNOW.DOG, wymagała przeprowadzenia pełnej synchronizacji zamówień, zwrotów, zarządzania danymi klientów, polityki cenowej i stanów magazynowych. Wykonano także zintegrowanie Magento z systemem płatności DotPay oraz powiązanie tej integracji z przepływem informacji Magento <-> ERP.
Usprawnieniem jest zastosowanie dedykowanego modułu do zarządzania “rich contentem” strony, który pozwala tworzyć nowe strony, bannery i zarządzać contentem na stronie. Klienci mogą korzystać z funkcjonalność wishlisty, do której można dodawać produkty już ze strony katalogu (a nie tylko ze strony produktu), czy filtrowania produktów po dostępności w salonach offline.
Wprowadzono też udogodnienia obsługi odbioru zamówień złożonych w sklepie internetowym, automatyzacji zwrotów czy sprzedaży i obsługi kart podarunkowych.

Zmodyfikowana została metodyka tworzenia URL produktów, a także treści dla poszczególnych stron, które mają tak istotny wpływ na pozycję strony w wyszukiwarkach. 

S’portofino to polski multibrand obecny na rynku od 2008 roku. W ofercie posiada ponad 50 sportowych, światowych marek premium takich jak Descente, Bogner, Sportalm, Emporio Armani, Deha czy Moon Boot. Oprócz sklepu internetowego sportofino.com marka posiada 5 salonów stacjonarnych w Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Polanicy-Zdrój.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    11,95

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.