S'portofino.com w nowej odsłonie na Magento 2

Autor: dlahandlu.pl 13 grudnia 2016 09:38

Nowa platforma polskiego e-sklepu sportowego Sportofino.com to responsywny design, skalowalna technologia oraz dopasowanie usability do potrzeb nowoczesnego użytkownika.

Na etapie przedwdrożeniowym eksperci Divante przeprowadzili szereg analiz z użyciem m.in. narzędzi click-trackingowych – na tej podstawie zostały ustalone najważniejsze ścieżki konwersji oraz kluczowe schematy poruszania się użytkowników w serwisie. SNOW.DOG podjął się wdrożenia integracji wraz z zestawem wymaganych funkcjonalności i efektywnej integracji z ERP we współpracy z Ordersoft. MaxROY.com zadbał o standardy pozycjonowania i zastosowanie praktyk z obszaru SEO.

Nowy sklep internetowy generuje wyższe przychody, notuje wzrost z ruchu z urządzeń mobilnych (który stanowi już 50% całości) oraz zwiększone zainteresowanie click&collect. Planujemy, że niebawem nasz projekt stanie się wiodącym portalem Premium Sport & Fashion w Polsce - podsumowuje wdrożenie Mikołaj Zygmański, Team Leader Marketing & eCommerce w S’portofino.

Divante określiło potrzeby klientów na podstawie wywiadów indywidualnych w kluczowych grupach odbiorców - z obecnymi i potencjalnymi klientami, obsługą administracyjną e-sklepu, BOK i pracownikami salonów stacjonarnych. Na podstawie zebranych oczekiwań i obserwacji, łącznie powstało ponad kilkadziesiąt złożonych widoków aplikacji, uwzględniających potrzeby konsumentów m.in.: zakupy Click&Collect, moduł RMA, oraz kluczowe procesy zachodzące w sklepie internetowym i podczas obsługi zamówień.

Integracja Magento z systemem ERP dedykowanym dla S’portofino, nad którą pracował SNOW.DOG, wymagała przeprowadzenia pełnej synchronizacji zamówień, zwrotów, zarządzania danymi klientów, polityki cenowej i stanów magazynowych. Wykonano także zintegrowanie Magento z systemem płatności DotPay oraz powiązanie tej integracji z przepływem informacji Magento <-> ERP.
Usprawnieniem jest zastosowanie dedykowanego modułu do zarządzania “rich contentem” strony, który pozwala tworzyć nowe strony, bannery i zarządzać contentem na stronie. Klienci mogą korzystać z funkcjonalność wishlisty, do której można dodawać produkty już ze strony katalogu (a nie tylko ze strony produktu), czy filtrowania produktów po dostępności w salonach offline.
Wprowadzono też udogodnienia obsługi odbioru zamówień złożonych w sklepie internetowym, automatyzacji zwrotów czy sprzedaży i obsługi kart podarunkowych.

Zmodyfikowana została metodyka tworzenia URL produktów, a także treści dla poszczególnych stron, które mają tak istotny wpływ na pozycję strony w wyszukiwarkach. 

S’portofino to polski multibrand obecny na rynku od 2008 roku. W ofercie posiada ponad 50 sportowych, światowych marek premium takich jak Descente, Bogner, Sportalm, Emporio Armani, Deha czy Moon Boot. Oprócz sklepu internetowego sportofino.com marka posiada 5 salonów stacjonarnych w Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Polanicy-Zdrój.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane