Sage wprowadza narzędzie do obsługi sprzedaży detalicznej

Autor: pr 4 listopada 2015 12:09

3 listopada na rynek trafiło nowe rozwiązanie Sage dedykowane firmom prowadzącym handel detaliczny. Detal jest rozszerzeniem do programów Sage Symfonia Handel, Sage Symfonia Start Handel i Sage Symfonia Start Faktura. Produkt jest przeznaczony dla małych i średnich punktów usługowych i handlowych korzystających z drukarki fiskalnej podłączonej do laptopa lub komputera. Obsługuje również urządzenia wyposażone w ekran dotykowy.

Detal umożliwia elastyczne zarządzanie promocjami cenowymi na stanowiskach kasjerskich oraz do minimum skraca czas wydawania paragonów, wspierając kasjerów w obsłudze sprzedaży detalicznej. Wygodny i szybki w obsłudze interfejs nie tylko zwiększa efektywność obsługi klientów przy kasie, ale też usprawnia proces wdrażania ich do pracy. Detal pozwala także obsługiwać promocje uzależniające cenę lub wysokość rabatu od ilości kupowanych produktów, także w trakcie rejestrowania transakcji sprzedaży.

Detal wspiera także menedżerów obszaru sprzedaży. Posiada m.in. funkcjonalność autoryzowania operacji kasjera, raporty podsumowujące pracę kasjerów oraz opcję zbiorczego przesyłania wystawionych paragonów do systemu finansowo-księgowego.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Emil 2015-11-05 15:32:29

    Takich narzędzi do sprzedaży detalicznej jest sporo ale jeśli ktoś korzysta z oprogramowania Sage, to jak najbardziej takie narzędzie będzie dużo lepiej współgrało z resztą oprogramowania, a poza tym połączenie będzie dużo tańsze. Ja Symfonii używam już od 3 lat w swojej firmie i wg mnie jest to idealny program dla firm. Wszystko proste, intuicyjne.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.