Salon optyczny i jubilerski dołączyły do najemców Silesia City Center

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2013 11:27

Dwie marki - Jubitom i Bryloownia otworzyły w maju swoje salony w Silesia City Center. Tym samym centrum poszerza ofertę dodatków i biżuterii. Salony tego typu są dziś jednymi z najchętniej odwiedzanych w Silesii, zajmują także drugie miejsce pod względem wydatków. Średnio podczas jednej wizyty u jubilera wydajemy od 208 do 283 zł - wynika z raportu SMG/KRC Millward Brown dla Silesia City Center.

W centrum znajdują się 23 punkty  oferujące biżuterię i akcesoria. Wśród najemców sąm.in. Swarovski,  Pandora, W.Kruk, Scallini, HOS&Me, Tous, Ania Kruk czy Apart. 

Salon Jubitom o powierzchni 96 m kw. został otwarty przy alei  Katowickiej 51. Po sąsiedzku przy alei Katowickiej 52 otwarty został z kolei salon Pracowni Dobrego Wzroku BRYLOOWNIA. Lokal ma powierzchnię 93 m kw. W BRYLOOWNI klienci Silesii znajdą okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne. BRYLOOWNIA to marka debiutująca na rynku, a jej twórcami są właściciele salonów NYCZ Optyk.

Oba salony w Silesia City Center pojawiły się w wyniku rekomercjalizacji, prowadzonej od początku 2012 roku. 

Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. m kw. znajduje się dziś ponad 300
sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane