Salon Ryłko w Atrium Molo

Autor: pr 29 lutego 2016 11:17

Do grona najemców Centrum Handlowego Atrium Molo w Szczecinie dołączył polski producent obuwia skórzanego – Ryłko.

Lokal rozpoczął swoją działalność 18 lutego.

Lokal marki Ryłko zajmuje ponad 94 mkw.  – Zdecydowaliśmy się na otwarcie naszego trzeciego salonu w Szczecinie w Atrium Molo ze względu na to, iż jest to popularne centrum handlowe, zlokalizowane w rejonie miasta, który charakteryzuje się wysokim potencjałem nabywczym – mówi Konrad Grabski, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej Ryłko.

Otwarcie salonu Ryłko to ważne wzmocnienie segmentu obuwniczego w obiekcie, który współtworzą takie marki, jak CCC, Deichmann i Ecco. Szczecińskie centrum handlowe Atrium Molo zostało otwarte w 2000 roku.

Na ponad 25 tys. mkw. znajduje się 40 lokali handlowych, usługowych i gastronomicznych. Obecny poziom komercjalizacji centrum wynosi 98 procent.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane