Salony Ania Kruk celują w 50-60 tys. zł obrotu miesięcznie

Property News 24 października 2013 13:30

Biżuteryjna sieć Ania Kruk szybko podbija polski rynek. W październiku otworzyła ósmy sklep w Polsce i drugi w Warszawie - w galerii handlowej Plac Unii City Shopping. 25 października marka zdebiutuje w galerii handlowej Poznań City Center. - Nabieramy rozpędu. Mimo bardzo krótkiej obecności na rynku, zostaliśmy już zauważeni - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Wojciech Kruk junior, prezes firmy.

Wojciech Kruk zapowiada dalszy rozwój sieci i podkreśla, że kluczową lokalizacją dla spółki jest Warszawa. - Tam będziemy starali się wzmocnić swoją obecność. Dodatkowo przyglądamy się Wrocławiowi i Trójmiastu, ale decyzje będziemy podejmować dopiero po wynikach za grudzień - wyjaśnia.

Obecnie cel firmy to średni miesięczny obrót w salonie na poziomie 50-60 tys. zł. - Oczywiście są różnice pomiędzy sklepami. Od butiku w warszawskiej Galerii Mokotów czy Starym Browarze w Poznaniu należy oczekiwać więcej niż od salonu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, ale są to normalne różnice, wynikające m.in. z wysokości czynszu w danej galerii. Prowadzimy również sprzedaż w sklepie internetowym na www.aniakruk.pl - tłumaczy prezes sieci.

Wojciech Kruk podsumowuje, że co miesiąc analizuje wyniki i widzi wzrost obrotów. - Przyszły rok będzie kluczowy w tej kwestii, gdyż dla każdego z salonów zakładamy 1,5-roczny okres osiągnięcia tego pułapu - mówi.

Ania Kruk to marka stworzona przez brata i siostrę, dzieci Wojciecha Kruka, twórcy W.Kruk, znanej marki jubilerskiej w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.