Samotne osoby preferują specyficzne marki. Prosty sposób by przyciągnąć klientów

Autor: forsal.pl 30 sierpnia 2017 13:18

Samotne osoby preferują specyficzne marki. Prosty sposób by przyciągnąć klientów fot. shutterstock.com

Nowe badania pokazują, że samotni ludzie częściej kupują produkty, które mają zamieszczone na etykiecie twarze – czytamy na portalu forsal.pl.

Jak twierdzi profesor marketingu Bettina Cornwell z University of Oregon, osoby odpowiadające za wizualny wygląd etykiet mogą wypełnić pustkę, której doświadczają konsumenci z powodu braku więzi społecznych. Gdy ludzie widzą twarze na projektach znaków handlowych, ich upodobanie do owych marek rośnie.

Badacze już wcześniej łączyli społeczne potrzeby z zachowaniami konsumenckimi, ale dopiero teraz dostrzegli znaczenie wizualnej komunikacji z klientem i jej roli w budowaniu psychicznego dobrostanu człowieka. Sympatia do marek wykorzystujących ludzkie twarze w swojej strategii marketingowej rośnie szczególnie mocno w przypadku samotnych osób. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,72

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane