SAP: Konsumenci muszą pokochać markę

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2018 14:09

Miłość to najbardziej pożądana relacja w życiu. Na tym uczuciu powinna bazować również relacja konsumenta z marką - uważają eksperci SAP Hybris.

- Od doświadczenia klienta musimy przejść do doświadczenia marki. Dziś chcemy sprzedawać usługi, a nie pojedyncze produkty. Sprzedajemy doświadczenie. Klient jest oczywiście w centrum uwagi, bo zadowolony klient dzieli się swoimi pozytywnymi odczuciami. Tak samo ważni są w tym procesie pracownicy, oni także są ambasadorami marki, dla której pracują. Dane o klientach to nowe paliwo napędzające sprzedaż. A zaufanie do marki - to nowa waluta. Miłość konsumenta do marki gwarantuje długotrwały związek, a realizowanie jego wizji jest naszą misją - mówił podczas konferencji SAP Hybris Day 2018  Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer, SAP Hybris.

- W sprzedaży chodzi o emocje. One powodują że się wzruszamy, wspominamy. Pozytywne doświadczenia zapamiętujemy na bardzo długo, podobnie jak i te negatywne. Dziś technologia zmieniła nasze wyobrażenie o procesie sprzedaży. Wszystko dzieje się bardzo szybko, takiej też reakcji oczekujemy od marek. Konsumenci chcą spersonalizowanego przekazu, sprawnej obsługi klienta, szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych oraz spójnej polityki promocyjnej we wszystkich kanałach sprzedaży - dodał Mark de Brujin, Head of EMEA&MEE Marketing, SAP Hybris.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Smart shopper Warszawa 2018-03-22 18:56:04

    Miłość albo nienawiść. Ja na przykład nie robię zakupów tam gdzie pracują ukraińcy. Bo uwazam, że powinno sie zatrudniać Polaków!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,88

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane