SAP wprowadza rozwiązania mobilne dla środowisk sprzedaży detalicznej

SAP Polska 22 kwietnia 2013 08:49

SAP wprowadza rozwiązania mobilne dla środowisk sprzedaży detalicznej i ułatwia detalistom komunikację z klientami, aby zapewnić lepszą obsługę i większą lojalność klientów

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wprowadzenia innowacji mobilnych w środowiskach sprzedaży detalicznej firma SAP zaprezentowała nową serię aplikacji mobilnych pomagających detalistom zdobywać klientów i komunikować się z nimi. Pozwalają one usprawnić obsługę klienta i zwiększyć jego lojalność.

Urządzenia przenośne podbiły świat sprzedaży detalicznej. Dały klientom większe możliwości, sprawiając, że stali się lepiej poinformowani i bardziej wymagający. W związku z tym prowadzenie salonów sprzedaży jest obecnie jednym z największych wyzwań dla sprzedawców detalicznych. W ciągu ostatniego sezonu świątecznego 80% detalistów spodziewało się negatywnych efektów tego zjawiska, przekładających się na średnie straty w wysokości 5%. Jednak tylko 10% z nich opracowało strategię radzenia sobie z tym wyzwaniem. Nowe aplikacje mobilne SAP umożliwiają detalistom zapewnienie doskonałej obsługi klienta we wszystkich kanałach - zarówno bezpośrednio na urządzeniach mobilnych klientów, jak i za pośrednictwem pracowników sklepu wyposażonych w takie urządzenia.

"70% klientów sięga podczas zakupów po telefon komórkowy. Nic więc dziwnego, że do 2017 r. przychody z handlu mobilnego mają wzrosnąć do oszałamiającej wysokości 1 biliona USD" - powiedział Sanjay Poonen, prezes działu rozwiązań mobilnych w firmie SAP. "To naturalne, że klienci chcą mieć dostęp do swoich ulubionych marek na urządzeniach przenośnych, zarówno w domowym zaciszu, jak i w sklepie. Jest to dla detalistów okazja do zaspokojenia potrzeb klientów przez wykorzystanie technologii w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta, zwiększenia popularności marki i tworzenia wyjątkowych modeli obsługi klientów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb".

Aby pomóc w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu udziału w rynku, SAP planuje wprowadzić rozwiązanie SAP Customer Loyalty, które umożliwi detalistom wysyłanie klientom indywidualnych ofert wprost na ich telefony komórkowe, zwiększając w ten sposób współczynnik konwersji w przypadku promocji oraz zwrot z inwestycji marketingowych (ROI). Ponadto detaliści będą mogli zapewniać klientom dostęp w czasie rzeczywistym do cennych informacji, takich jak przyznane nagrody, dostępne punkty czy aktualny status - wszystko w celu zwiększenia liczby transakcji.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    8,41

  • Min

    6,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.