SAP wprowadza rozwiązania mobilne dla środowisk sprzedaży detalicznej

SAP Polska 22 kwietnia 2013 08:49

SAP wprowadza rozwiązania mobilne dla środowisk sprzedaży detalicznej i ułatwia detalistom komunikację z klientami, aby zapewnić lepszą obsługę i większą lojalność klientów

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wprowadzenia innowacji mobilnych w środowiskach sprzedaży detalicznej firma SAP zaprezentowała nową serię aplikacji mobilnych pomagających detalistom zdobywać klientów i komunikować się z nimi. Pozwalają one usprawnić obsługę klienta i zwiększyć jego lojalność.

Urządzenia przenośne podbiły świat sprzedaży detalicznej. Dały klientom większe możliwości, sprawiając, że stali się lepiej poinformowani i bardziej wymagający. W związku z tym prowadzenie salonów sprzedaży jest obecnie jednym z największych wyzwań dla sprzedawców detalicznych. W ciągu ostatniego sezonu świątecznego 80% detalistów spodziewało się negatywnych efektów tego zjawiska, przekładających się na średnie straty w wysokości 5%. Jednak tylko 10% z nich opracowało strategię radzenia sobie z tym wyzwaniem. Nowe aplikacje mobilne SAP umożliwiają detalistom zapewnienie doskonałej obsługi klienta we wszystkich kanałach - zarówno bezpośrednio na urządzeniach mobilnych klientów, jak i za pośrednictwem pracowników sklepu wyposażonych w takie urządzenia.

"70% klientów sięga podczas zakupów po telefon komórkowy. Nic więc dziwnego, że do 2017 r. przychody z handlu mobilnego mają wzrosnąć do oszałamiającej wysokości 1 biliona USD" - powiedział Sanjay Poonen, prezes działu rozwiązań mobilnych w firmie SAP. "To naturalne, że klienci chcą mieć dostęp do swoich ulubionych marek na urządzeniach przenośnych, zarówno w domowym zaciszu, jak i w sklepie. Jest to dla detalistów okazja do zaspokojenia potrzeb klientów przez wykorzystanie technologii w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta, zwiększenia popularności marki i tworzenia wyjątkowych modeli obsługi klientów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb".

Aby pomóc w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu udziału w rynku, SAP planuje wprowadzić rozwiązanie SAP Customer Loyalty, które umożliwi detalistom wysyłanie klientom indywidualnych ofert wprost na ich telefony komórkowe, zwiększając w ten sposób współczynnik konwersji w przypadku promocji oraz zwrot z inwestycji marketingowych (ROI). Ponadto detaliści będą mogli zapewniać klientom dostęp w czasie rzeczywistym do cennych informacji, takich jak przyznane nagrody, dostępne punkty czy aktualny status - wszystko w celu zwiększenia liczby transakcji.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,37

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane