SARE chce rozwijać kompetencje w omnichannel

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2017 13:03

Co najmniej 20-proc. wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel, to jedne z priorytetów, jakie Grupa SARE ogłosiła w nowej strategii, obejmującej lata 2017-2019.

Nowa wizja spółki zakłada, że SARE będzie wiodącą polską Grupą w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, wdrażającą innowacyjne rozwiązania technologiczne. 

- Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną Grupą - mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.
Grupa SARE stawia na badania i rozwój własnej technologii oraz zwiększenie kompetencji w zakresie omnichannel, prowadząc jednocześnie działania w zakresie fuzji i przejęć. - Rynek na którym działamy jest wyjątkowo dynamiczny. Chcemy być beneficjentem jego rozwoju. Dobre wyniki Grupy SARE dają przestrzeń do realizacji rozwoju przez przejęcia podmiotów działających w branży – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.
Strategia Grupy SARE S.A. zakłada możliwość dokonywania przejęć podmiotów działających w najbardziej perspektywicznych obszarach. Dotyczy to w szczególności firm działających w obszarze video marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne. To segmenty o najwyższej dynamice wzrostu, jednocześnie są doskonałym uzupełnieniem dla pozostałych linii biznesowych Grupy SARE. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,71

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.