SARE chce rozwijać kompetencje w omnichannel

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2017 13:03

Co najmniej 20-proc. wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel, to jedne z priorytetów, jakie Grupa SARE ogłosiła w nowej strategii, obejmującej lata 2017-2019.

Nowa wizja spółki zakłada, że SARE będzie wiodącą polską Grupą w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, wdrażającą innowacyjne rozwiązania technologiczne. 

- Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną Grupą - mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.
Grupa SARE stawia na badania i rozwój własnej technologii oraz zwiększenie kompetencji w zakresie omnichannel, prowadząc jednocześnie działania w zakresie fuzji i przejęć. - Rynek na którym działamy jest wyjątkowo dynamiczny. Chcemy być beneficjentem jego rozwoju. Dobre wyniki Grupy SARE dają przestrzeń do realizacji rozwoju przez przejęcia podmiotów działających w branży – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.
Strategia Grupy SARE S.A. zakłada możliwość dokonywania przejęć podmiotów działających w najbardziej perspektywicznych obszarach. Dotyczy to w szczególności firm działających w obszarze video marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne. To segmenty o najwyższej dynamice wzrostu, jednocześnie są doskonałym uzupełnieniem dla pozostałych linii biznesowych Grupy SARE. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane