Satysfakcja albo zwrot pieniędzy - Lidl z kolejną akcją dla marek własnych

Autor: pr, dlahandlu.pl 26 października 2016 12:10

27 października Lidl rusza z kolejną akcją promocyjną. Tym razem dotyczy ona promowanych przez sieć marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny.

We wrześniu tego roku Lidl rozpoczął kampanię promującą marki własne. Podczas jej trwania przekonuje, że smak to nie jedyna zaleta produktów z kategorii private label – jest nią przede wszystkim stosunek ceny do jakości, i dlatego stawia na ich rozwój.

Teraz sieć robi kolejny krok - rozpoczyna akcję „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Lidl w ten sposób przekonuje do jakości swoich produktów marek własnych i zachęca konsumentów do ich przetestowania. Każdy konsument, który kupi produkty spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne marek Lidla będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że pokaże paragon i odda nawet otwarty produkt. Pracownicy sklepu zwrócą konsumentowi za niego gotówkę. 
- Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów. Nasi klienci również znają już marki Lidla i cenią je za wysoką jakość i atrakcyjną, niską cenę. Chcemy, by nowi klienci mogli się również o tym przekonać. Taką możliwość zapewnia jakość marek Lidla – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

Klienci mogą dokonać zwrotu produktów zakupionych w terminie od dnia 27 października 2016 r. do 30 listopada 2016 r. w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski. Zwroty mogą być realizowane w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Z promocji wyłączone są napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze oraz preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Zwrot może dotyczyć maksymalnie dziesięciu sztuk tego samego produktu marki Lidl lub 1 kg w przypadku produktów ważonych w sklepie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kupujemy? 2016-11-08 19:18:51

    Robię zakupy w Lidlu..ale to co się dzieje od paru dni to paranoja..kilometrowe kolejki..śmierdzi starym żarciem..klienci oddają opakowania z otwartą zawartością..mięsa.ryb.. itp..smród..współczuje kasjerkom..rozumiem ze menele z programu 500+ i nie tylko bo widać kolesi którzy wywłóczą śmieci z bagażników SUVów Meliniarze szukają po śmietnikach opakowań firmowych.oni robili to zawsze..widocznie 500+ nie zabiło nawyków.ale to już przegięcie..źle to świadczy o Tych co rzeczypospolita władają..każdy zet wyrwany..to dobry zet.najbardziej wkurzające jest to ze trzeba czekać min 30 minut.do kasy.Moja prośba uruchomić oddzielne kasy dla melin ze śmieciami..to źle świadczy o Nas..bo jesteśmy biedniejsi niż przypuszczałem...czy o Take Polcke my walcyli?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.