Sfinks rusza z ofensywą restauracyjną. Do końca roku wprowadzi trzy nowe marki

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2017 11:17

Sfinks rusza z ofensywą restauracyjną. Do końca roku wprowadzi trzy nowe marki fot. materiały prasowe

Spółka Sfinks Polska jeszcze w tym roku wprowadzi na rynek nowe koncepty gastronomiczne. W segmencie fast casual dining pojawią się lokale pod szyldami Lepione & Pieczone oraz Spice UP!, ponadto spółka planuje otowrzyć pizzerie pod marką Fabryka Pizzy. Jednocześnie, grupa rozszerza usługę dostawy dań do klienta na kolejne miasta.

Oferta ta została uruchomiona już w Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu, w najbliższych dniach dania z menu sieci Sphinx, Wook oraz Chłopskie Jadło będzie można zamówić także w Warszawie, a następnie w Krakowie.

- Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię, dążąc nie tylko do rozwoju sprzedaży, ale także zwiększenia rentowności, co ma szczególne znaczenie w obliczu istniejącej presji kosztowej. Przygotowaliśmy się już do wprowadzenia dwóch nowych konceptów gastronomicznych w coraz popularniejszym na świecie segmencie fast casual dining. Zaproponujemy naszym klientom smaczne, charakterystyczne dania, nawiązujące do oferty naszych wiodących sieci – Sphinx oraz Chłopskie Jadło. Będzie to oferta dla osób, które chcą zjeść posiłek szybko i w niewygórowanej cenie, ale nie jest im obojętne, co zjedzą i w jakiej jakości. Jednocześnie będą to koncepty mogące osiągać wyższą rentowność ze względu na niższy koszt inwestycji i niższe koszty operacyjne, choćby wynikające z mniejszej pracochłonności oraz braku pełnej obsługi kelnerskiej – komentuje Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

Koncept Spice Up! będzie bazować na doświadczeniach restauracji Sphinx, oferując dania kuchni świata w wybranych przez gości zestawieniach, przygotowywane na bieżąco, ze świeżych produktów, doprawiane aromatycznymi przyprawami, ale w szybszej formule, w charakterystycznym energetyzującym wystroju utrzymanym w intensywnej kolorystyce. Jeszcze w tym roku zostanie przekształconych część mniejszych restauracji Sphinx w koncept Spice Up!

Bezpośrednio do tradycji sieci Chłopskie Jadło będzie z kolei nawiązywał drugi koncept fast casual dining - Lepione & Pieczone by Chłopskie Jadło. Ma on łączyć tradycję z nowoczesnością, oferując zdrowe jedzenie na bazie oferty Chłopskiego Jadła. Dania będą przygotowywane na miejscu przy zapewnieniu szybkiej i sprawnej obsługi. W ofercie Lepione & Pieczone znajdą się między innymi pierogi, kasze z pieca, podpłomyki, tradycyjne zakąski z Chłopskiej Spiżarni. Lokale te będą otwierane przede wszystkim w centrach handlowych (również na food courtach), w pobliżu centrów biznesowych, kampusów i uczelni oraz przy ulicach o dużym natężeniu ruchu, a także w pobliżu dużych osiedli.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane