PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Sfinks zmniejsza stratę, rezygnuje z konceptu express

dlahandlu.pl 2 maja 2013 09:17

Sfinks zakończył rok 2012 z łączną stratą netto w wysokości prawie 10 mln złotych. To o 9 milionów złotych lepiej niż w roku 2011. Jednocześnie zmniejszeniu o 600 tys. złotych uległy przychody firmy.

W 2012 roku Sfinks zrezygnował z funkcjonowania w Czechach, zaś na Węgrzech zawarł umowę na prowadzenie lokali z masterfranczyzobiorcą. Jednocześnie firma odstąpiła od rozwoju konceptu Express. Na negatywny wynik wpłynął  m.in. wzrost kosztów związanych z marketingiem (m.in. akcja w czasie Euro 2012 i rebrandingu Chłopskiego Jadła).

- Grupa w minionym roku wypracowała przychody skonsolidowane w wysokości 171,1 mln zł, a tym samym utrzymała poziom sprzedaży zbliżony do 2011 r., przy czym należy zauważyć, że miało to miejsce w warunkach mniejszej liczby restauracji. Na szczególną uwagę zasługują wyniki sprzedażowe sieci Chłopskie Jadło, która w 2012 r. przeszła gruntowne zmiany, w tym rebranding, wprowadzenie nowego wystroju oraz nowej oferty. Wszystko to zaowocowało wzrostem obrotów o 11%, licząc na porównywalnej sieci - napisał w oświadczeniu prezes firmy, Sylwester Cacek.

Na 2013 rok firma planuje rozwój sieci sprzedaży, wzmocnienie działań marketingowych a także maksymalizację mocy sprzedażowych w już istniejących lokalach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,92

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane