Sidolux wsparty kampanią medialną

Autor: dlahandlu.pl 14 września 2017 10:58

Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową marek: Sidolux i Perlux. Działania medialne będą widoczne w prasie i Internecie w pierwszym etapie, a następnie w radiu i telewizji. Wsparcie obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju.

Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku marek: Sidolux (płyny do podłóg, płyny uniwersalne, produkty do czyszczenia mebli, płyny do szyb) oraz Perlux (kapsułki do prania).

W przekazie kampanii dedykowanej różnym pokoleniom kobiet, producent podkreśla walory preparatów i skuteczność z zastosowania marki Sidolux, która od 30 lat towarzyszy Polkom w ich domach.
We wrześniu działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna i radiowa, na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio ZET oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na różnych platformach. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja San Markos.

Lakma zajmuje pierwszą pozycję w rankingu producentów pod względem udziałów w sprzedaży wartościowej i ilościowej badaniach Nielsena.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane