Sieć Avita chce podwoić liczbę sklepów do końca roku

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2012 09:28

Nasze Sklepy Avita, spółka integrująca sklepy w organizacji handlu tradycyjnego, pozyskała kolejne sklepy do współpracy. Firma zakłada, że jej oferta do końca tego roku zaowocuje przystąpieniem do sieci około stu placówek.

Rok 2012 rozpoczął się od intensywnych działań związanych z rozwojem sieci. W marcu sieć powiększyła się o pięć punktów, a w kwietniu przystąpiło do niej kolejne sześć sklepów. 

W chwili obecnej większość z 80 zrzeszonych placówek znajduje się na południu Polski. Spółka stale poszukuje jednak partnerów w innych województwach, m.in. śląskim, opolskim, łódzkim czy dolnośląskim. W ubiegłym roku zostały też otwarte sklepy w Częstochowie i Kielcach. Jak mówi Marcin Rogatko, szef działu rozwoju sieci - Oferta skierowana jest przede wszystkim do tych sklepów, które mają w planach perspektywę szybkiego rozwoju, bez ponoszenia wysokich kosztów oraz tych, które pomimo dobrej lokalizacji nie są w stanie sprostać wysokim wymaganiom swoich konsumentów lub muszą rywalizować z otaczającą ich konkurencją. 

Przeczytaj także:


Spółka Nasze Sklepy Avita została powołana w 2005 roku z misją stworzenia modelu współdziałania jednostek handlu detalicznego na terenie całego kraju. - Naszym partnerom oferujemy pełne wsparcie ze strony spółki, w tym między innymi całkowicie darmowe: zintegrowany system informatyczny oraz pełne wsparcie marketingowe i merchandisingowe - mówi Sebastian Antkowicz, kierownik działu marketingu sieci Nasze Sklepy Avita. - Oczywiście każdy uczestnik sieci zachowuje przy tym niezależność gospodarczą swoich placówek handlowych. Co więcej, aktywnie uczestnicząc w powołanej przez zarząd Radzie Programowej może wpływać na jakość funkcjonowania całej organizacji, analizując nasze dotychczasowe działania i wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gtokisz 2012-04-25 22:27:02

    Coż, ciekawie wygląda perspektywa rozwoju firmy, która posiada obecnie mniej niż 100 sklepów, a chce niemal podwoić swój kapitał handlowy.



    Oby wyrosła ta sieć na twór konkurencyjny dla innych duo i monopoli!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,43

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.