Sieć Coccodrillo z przychodami wyższymi o 13 proc.

Autor: dlahandlu.pl 5 stycznia 2017 11:05

Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej, umocnienie marki Coccodrillo i dobrze przyjęte kolekcje to czynniki które umożliwiły nam wzrost przychodów w Polsce w zeszłym roku – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Przychody firmy poprawiły się o 13 proc.

W samym grudniu, sprzedaż sieci Coccodrillo w Polsce wyniosła 13 mln zł. To poziom zbliżony (wzrost o 1 proc.) do udanego grudnia 2015 r. Przychody spółki w polskim kanale e-commerce były w grudniu niższe niż przed rokiem (o 12 proc.) i wyniosły 865 tys. zł.

W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4 proc. do 151,47 mln zł.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec III kwartału 2016 r. w skład sieci handlowej Coccodrillo wchodziło 476 punktów handlowych – z czego 237 to sklepy zlokalizowane w Polsce (o łącznej powierzchni 16 494 mkw.), 137 punktów w innych krajach Unii Europejskiej (6 706 mkw.) i 102 punkty poza UE.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane