PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Sieć Jula chce mieć w Polsce ok. 50 marketów

Property News 10 października 2013 11:29

Pierwszy market Jula pojawił się w Polsce 2 lata temu. W listopadzie sieć będzie liczyć już 10 placówek, a odpowiedzialny za rozwój firmy w naszym kraju Daniel Adamiuk zapowiada, że tempo ekspansji nie zwolni. - Od samego początku widzieliśmy bardzo duży potencjał w polskim rynku. Szacowaliśmy, że nad Wisłą możemy uruchomić nawet 40-50 marketów Jula - mówi w rozmowie z Propertynews.pl.

- Każde miasto, w którym jest ponad 100 tys. mieszkańców, to dobry rynek dla sieci Jula. Jeszcze w tym roku, w listopadzie, otworzymy sklep w Bielsku-Białej. Będzie to nasza 10. placówka - całkiem niezły wynik, jak na dwa lata działalności w Polsce - mówi Daniel Adamiuk, Country Manager sieci Jula w Polsce.

W 2014 roku market Jula pojawi się m.in. w Szczecinie, w parku handlowym Marcredo. - Chcemy utrzymać tempo otwierania 3-4 placówek rocznie. To plan na dość szybkie nasycenie rynku - wyjaśnia Adamiuk.

Wciąż najatrakcyjniejsze dla sieci są miasta liczące 200 tys.mieszkańców i więcej. - To bardzo istotne, żeby stosunkowo szybko osiągnąć pewną skalę działalności. Skupiamy się na miastach i regionach typu: Bydgoszcz, Trójmiasto, Kraków, Białystok, a także całym województwie śląskim.

Jula wciąż widzi miejsce na kolejne sklepy w samej Warszawie, gdzie już działają dwie placówki: na Targówku i w Jankach. - Zmieszczą się tu co najmniej dwa następne sklepy, więc cały czas szukamy atrakcyjnych lokalizacji - informuje Daniel Adamiuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.