Sieć Leroy Merlin Polska zakończyła wdrożenie platformy Mobility

Autor: pr, dlahandlu.pl 4 kwietnia 2017 09:11

4 kwietnia 2017 roku sieć handlowa Leroy Merlin Polska zakończyła wdrożenie platformy cyfrowej Mobility. Tym samym klienci w całej Polsce mogą już za pośrednictwem doradców klienta korzystać z obsługi w sklepach z wykorzystaniem technologii mobilnych. Sieć podkreśla, że to pierwszy zakrojony na tak szeroką skalę projekt cyfryzacji przedsiębiorstwa handlowego w Europie.

Wdrożony właśnie w sklepach sieci handlowej Leroy Merlin Polska projekt Mobility to platforma cyfrowa wspierająca obsługę sprzedażową oraz budowanie relacji z klientami i pracownikami w 55 sklepach w całym kraju. Łącznie ponad 9 000 pracowników sieci zostało wyposażonych w urządzenia mobilne z dostępem do internetu i aplikacji mobilnych, wspierających komunikację i obsługę sprzedaży. Dzięki temu od 4 kwietnia statystycznie każdy pracownik dysponuje aż godziną więcej do wykorzystania na obsługę klienta. Łącznie w skali dnia to ponad 9 000 dodatkowych godzin. To ponad rok więcej na obsługę klientów Leroy Merlin. Jest to czas poświęcany do tej pory głównie na dostęp do informacji za pośrednictwem komputerów czy telefonów stacjonarnych.
- Platforma Mobility to nasza odpowiedź na wyzwania stojące dzisiaj przed handlem. Jak pokazują badania, sklepy stacjonarne w niedalekiej przyszłości staną się niejako centrami relacji z klientami, a sprzedawcy będą pełnić rolę doradców czy konsultantów sprzedaży. Z kolei klienci będą oczekiwali jeszcze szybszej obsługi, pełnej informacji o produkcie w sklepie, profesjonalnych porad a także – co jest największym wyzwaniem – takiej samej jakości obsługi niezależnie od tego, czy korzystają z zakupów na miejscu, w sklepie internetowym czy kontaktują się telefonicznie. Co ważne, odpowiedzieć na te potrzeby klientów możemy tylko dzięki dobrze przygotowanym i wyposażonym pracownikom – podsumował Krzysztof Kordulewski, Prezes Leroy Merlin Polska.
Dzięki zastosowaniu technologii mobilnych klienci mogą liczyć na szybszą i bardziej kompleksową obsługę w punktach sprzedaży. Sami pracownicy zaś mogą korzystać z urządzeń mobilnych z pakietem usług telekomunikacyjnych prywatnie, po godzinach pracy.
Platforma Mobility umożliwia także zaawansowane wykorzystanie technicznych możliwości smartfonów, jak np. aparat fotograficzny (jako skaner kodów kreskowych). System działa w oparciu o wprowadzony we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci darmowy internet Wi-Fi.
Prace nad platformą Mobility trwały od 2015 roku. Za opracowanie infrastruktury systemu odpowiada Orange Polska, największy w Polsce dostawca usług mobilnych. Bazą dla oprogramowania są urządzenia mobilne Sony Xperia XA, przygotowane i serwisowane przez Sony Mobile Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane