Sieć Leroy Merlin Polska zakończyła wdrożenie platformy Mobility

Autor: pr, dlahandlu.pl 4 kwietnia 2017 09:11

4 kwietnia 2017 roku sieć handlowa Leroy Merlin Polska zakończyła wdrożenie platformy cyfrowej Mobility. Tym samym klienci w całej Polsce mogą już za pośrednictwem doradców klienta korzystać z obsługi w sklepach z wykorzystaniem technologii mobilnych. Sieć podkreśla, że to pierwszy zakrojony na tak szeroką skalę projekt cyfryzacji przedsiębiorstwa handlowego w Europie.

Wdrożony właśnie w sklepach sieci handlowej Leroy Merlin Polska projekt Mobility to platforma cyfrowa wspierająca obsługę sprzedażową oraz budowanie relacji z klientami i pracownikami w 55 sklepach w całym kraju. Łącznie ponad 9 000 pracowników sieci zostało wyposażonych w urządzenia mobilne z dostępem do internetu i aplikacji mobilnych, wspierających komunikację i obsługę sprzedaży. Dzięki temu od 4 kwietnia statystycznie każdy pracownik dysponuje aż godziną więcej do wykorzystania na obsługę klienta. Łącznie w skali dnia to ponad 9 000 dodatkowych godzin. To ponad rok więcej na obsługę klientów Leroy Merlin. Jest to czas poświęcany do tej pory głównie na dostęp do informacji za pośrednictwem komputerów czy telefonów stacjonarnych.
- Platforma Mobility to nasza odpowiedź na wyzwania stojące dzisiaj przed handlem. Jak pokazują badania, sklepy stacjonarne w niedalekiej przyszłości staną się niejako centrami relacji z klientami, a sprzedawcy będą pełnić rolę doradców czy konsultantów sprzedaży. Z kolei klienci będą oczekiwali jeszcze szybszej obsługi, pełnej informacji o produkcie w sklepie, profesjonalnych porad a także – co jest największym wyzwaniem – takiej samej jakości obsługi niezależnie od tego, czy korzystają z zakupów na miejscu, w sklepie internetowym czy kontaktują się telefonicznie. Co ważne, odpowiedzieć na te potrzeby klientów możemy tylko dzięki dobrze przygotowanym i wyposażonym pracownikom – podsumował Krzysztof Kordulewski, Prezes Leroy Merlin Polska.
Dzięki zastosowaniu technologii mobilnych klienci mogą liczyć na szybszą i bardziej kompleksową obsługę w punktach sprzedaży. Sami pracownicy zaś mogą korzystać z urządzeń mobilnych z pakietem usług telekomunikacyjnych prywatnie, po godzinach pracy.
Platforma Mobility umożliwia także zaawansowane wykorzystanie technicznych możliwości smartfonów, jak np. aparat fotograficzny (jako skaner kodów kreskowych). System działa w oparciu o wprowadzony we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci darmowy internet Wi-Fi.
Prace nad platformą Mobility trwały od 2015 roku. Za opracowanie infrastruktury systemu odpowiada Orange Polska, największy w Polsce dostawca usług mobilnych. Bazą dla oprogramowania są urządzenia mobilne Sony Xperia XA, przygotowane i serwisowane przez Sony Mobile Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.