Sieć LOCCI zmienia wizualizację i wchodzi do centrów handlowych

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2012 18:56

Z początkiem września w Galerii Wisła w Płocku został otwarty nowy firmowy salon sieci obuwniczej LOCCI. Lokal o powierzchni ponad 80 mkw. jest pierwszym sklepem LOCCI z nowym wizerunkiem.

Firma LOCCI pochodzi z Poznania i zajmuje się sprzedażą obuwia od 1991 r. Do tej pory miała 5 sklepów pod kilkoma nazwami na terenie Wielkopolski. Plan intensywnego rozwoju w galeriach i centrach handlowych wymagał opracowania nowej identyfikacji wizualnej, dzięki której sieć będzie atrakcyjna dla klientów tych miejsc. Docelowo LOCCI planuje otworzyć kilkadziesiąt salonów na przestrzeni pięciu lat. LOCCI to sieć multibrandowa, zajmuje się selekcją i sprzedażą skórzanego obuwia oraz galanterii skórzanej polskich i zagranicznych producentów. 
Na koniec września planowane jest otwarcie drugiego salonu sieci, w Poznaniu w CH Plaza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane