Sieć Mila zainwestowała w nietypową kampanię promującą mrożone ryby

Autor: pr, dlahandlu.pl 27 kwietnia 2016 12:23

Mechaniczna ryba w sklepowej chłodni z rybnymi mrożonkami, którą internauci mogli zdalnie sterować? To pomysł na nową kampanię przygotowaną dla sieci supermarketów Mila przez agencję Young and Rubicam. Akcja trwała od 20 do 22 kwietnia.

W ubiegłym tygodniu w supermarketach Mila trwała akcja promująca mrożone ryby. Sieć dla swoich klientów przygotowała nietypową niespodziankę – mechaniczne ryby. Ryba – robot była zdalnie sterowana, wyglądała jak prawdziwa i mogła ruszać się oraz podskakiwać jak żywa.  O tym, kiedy to zrobi decydowali internauci. Na specjalnie stworzonej platformie internetowej na stronie www.rybanazywo.pl wraz z podglądem “na żywo” otoczenia sklepowych chłodni, dostępny był przycisk uruchamiający robota.

- Chcemy wpłynąć na ich zachowania zakupowe i konsumpcyjne (klientów-red.) - przekonać ich, że ryby mrożone są tak samo wartościowe pod względem odżywczym jak i smakowym jak ryby świeże. Liczymy, iż wpłynie to na większe spożycie ryb przez konsumentów, a tym samym poprawi ich stan zdrowia. Współczesne technologie mrożenia i dystrybucji ryb zapewniają ich świeżość w sklepach. Nasza akcja ma pomóc przekonać ich do tego, że pod względem smaku i zdrowia ryba w zamrażarce jest taka sama jak świeża ryba, przed chwilą złowiona - mówi Sylwia Kocon – dyrektor marketingu sieci Mila.

Dyrektor nawiązuje w swojej wypowiedzi do wyników badań zaprezentowanych niedawno przez Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowego Instytutu Badawczego. Wskazują one, że w 2015 roku spożycie ryb spadło w Polsce aż o osiem proc. W 2014 r. było to 13,4 kg, a w 2015 - 12,4 kg rocznie na jednego mieszkańca. Dla porównania - średnia unijna to 24 kg na osobę.

W ponad 100 sklepach Mila wprowadziła też technologię wypiekania pieczywa. Pieczywo wypiekane jest na miejscu ze świeżego, niemrożonego ciasta. Mila wprowadziła również tradycyjne wędliny – „Smak Tradycji”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,90

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.