Sieć QUIOSQUE powiększyła się o dwa salony

Autor: dlahandlu.pl 18 września 2017 12:58

QUIOSQUE cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowe lokale w Poznaniu w Galerii Avenida oraz w Warszawie w Galerii Północnej. Oba punkty to salony własne.

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią.

Lokal w Galerii Avenida w Poznaniu zajmuje powierzchnię 88 mkw., a salon w Galerii Północnej w Warszawie ma 120 mkw. - Chcemy wykorzystać potencjał w dużych miastach gdzie zwiększa się zainteresowanie naszą marką. Po bardzo dobrych wynikach sprzedażowych w naszych salonach w Warszawie podjęliśmy decyzję o umacnianiu marki w stolicy – mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1mkw. netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane