Sieć sklepów Tchibo celuje w miasta powyżej 200 tys. mieszkańców

Property News 11 kwietnia 2013 14:02

Sieć sklepów Tchibo celuje w miasta powyżej 200 tys. mieszkańców

Jak dowiedział się Propertynews.pl, Tchibo otworzy w tym roku kilka nowych sklepów w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. Rozwój ma też dotyczyć zmiany wystroju i przebudowy istniejących punktów.

Jak tłumaczy Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo Warszawa, w miastach z liczbą powyżej 200 tys. mieszkańców spółka widzi duży potencjał wynikający z siły nabywczej i relatywnie niskiej reprezentacji placówek z tym logo. - Naszym celem jest rozważna ekspansja sieci sklepów Tchibo - dodaje.

Tchibo ma obecnie 50 sklepów własnych i 3 outletowe. Do sieci dołączy w czerwcu nowy sklep w Warszawie.

Jak informuje przedstawiciel firmy, rozwój dotyczyć ma nie tylko zwiększenia liczby placówek, ale też zmiany ich wystroju i przebudowy pod kątem funkcjonalności i potrzeb klientów. Właściciele planują też ściślejsze powiązanie dwóch kanałów sprzedażowych: sklepów stacjonarnych ze sklepem internetowym Tchibo.pl.

Oryginalna koncepcja biznesowa brandu, polegająca na łączeniu sprzedaży produktów kawowych z kolekcjami towarów użytkowych przynosi dobre efekty. - Co roku wprowadzamy do sprzedaży ok. 2000 tzw. produktów użytkowych - mówi Szymon Dąbrowski. - W tym roku będziemy mieli dużo nowości: nowe modele maszyn Cafissimo, kawy ziarniste Tchibo Privat Kaffee z certyfikatem Rainforest Alliance Certified. Zwiększamy też ofertę tzw. zrównoważonych produktów, np. wykonanych z bawełny ekologicznej czy posiadających uznane na świecie certyfikaty, takie jak np. FAIRTRADE - tłumaczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • agata 2015-03-22 13:22:05

    Dokładnie, czekamy na sklep w Lublinie !!!

  • Grażyna 2015-03-01 16:23:15

    Tylko lubelszczyzna nie ma sklepu Tchibo. W czym Tarnów jest lepszy od Lublina? Czyżby miał więcej mieszkańców? Odwiedzam sklepy Tchibo w innych miastach bo u nas nie ma. Lublin jest miastem w Polsce. Może z wielkiej Warszawy tego nie widać. Zawiedziona niedoszła klientka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.