Sieci cash&carry nie wierzą w siłę gazetek handlowych

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2017 09:26

Według danych ABR Sesta w 2016 roku sieci cash&carry opublikowały 523 gazetek handlowych w porównaniu do 557 gazetek w 2015 roku.

Wszystkie prezentowane sieci C&C ograniczyły liczbę gazetek. Makro zredukowało liczbę publikacji średnio o 20%, przede wszystkim ograniczając gazetki tematyczne. Eurocash C&C wydał średnio najmniej gazetek, posiadały one jednak średnio najwięcej stron – ponad 80% publikacji tej sieci to gazetki regularne. Selgros w porównaniu z 2015 rokiem, zwiększył zarówno średnią liczbę stron swoich publikacji, jak i średni czas ich obowiązywania.

Wszystkie sieci C&C przeznaczyły mniej miejsca na promocję marek własnych FMCG w gazetkach, oprócz Selgros (gdzie udział marek własnych był marginalny).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2017-04-18 21:05:55

    Jak gazetki moga wspierać sprzedaż towaru skoro np art. w promocji świątecznej jest stek wołowy z reguły b. drogi. I to w SELGROSIE. Tak trzymać a splajtujecie!!!! menadżerowie z bożej łaski.

  • Karol 2017-04-10 21:56:35

    Idzie w końcu digital? ktoś z cash&carry zauważył, że należy komunikować się z klientami kanałami cyfrowymi?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,83

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane