Sieci dyskontowe wydają ponad 5 mln zł tygodniowo na reklamę w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 11 kwietnia 2013 09:19

W pierwszym tygodniu kwietnia dwie największe sieci dyskontowe - Lidl i Biedronka - wydały na reklamę telewizyjną łącznie 10,4 mln zł. Według danych firmy Nielsen opartych na oficjalnych cennikach stacji TV, Lidl wydał 5,3 mln zł a Biedronka - 5,1 mln zł.

Łącznie na reklamę żywności wydano około 75 mln zł. Wśród marek z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się ponadto: Orange, Nivea, T-Mobile, Play, Tymbark, Wonga.com, Knorr oraz Śnieżka farby.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane