Sieci dyskontowe wydały na reklamę telewizyjną ponad 9 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 21 marca 2014 11:29

Według danych firmy Nielsen za okres 10-16 marca br. dwie największe sieci dyskontowe - Biedronka i Lidl - wydały na reklamę telewizyjną łącznie blisko 9,4 mln zł. Wydatki Biedronki to prawie 5,8 mln zł, Lidla - ok. 3,6 mln zł.

Tym samym Biedronka uplasowała się na 3. miejscu wśród największych reklamodawców minionego tygodnia, Lidl na 9.

Pierwszą dziesiątkę zamyka McDonald's, który na reklamę telewizyjną przeznaczył ponad 3,4 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,72

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane