PARTNER PORTALU
  • partner portalu - www.frigologistics.pl

Sieci handlowe przedmiotem coraz większej liczby publikacji

Autor: biznes.interia.pl 10 grudnia 2012 17:52

Hipermarkety Tesco, Biedronka i Auchan mają najlepszy PR - wynika z badań przeprowadzonych przez Press-Service Monitoring Mediów. Liczba publikacji o sieciach handlowych z roku na rok wzrasta, ponadto coraz rzadziej o sieciach handlowych pisze się źle - informuje serwis biznes.interia.pl.

Dane wskazują, że liczba publikacji o sieciach handlowych z roku na rok wzrasta. Z jednej strony, to oczekiwania klientów, którzy chcą mieć o sklepie, w którym robią zakupy, pełną informację, szczególnie taką, która dotyczy jakości produktów. Z drugiej strony działania PR stają się ważniejsze również dla samych sieci - czytamy w biznes.interia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7654

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane