Sieci handlowe widzą w Polsce potencjał, chcą otwierać sklepy

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2010 17:40

Sieci handlowe widzą w Polsce potencjał, chcą otwierać sklepy

Niemcy, Polska i Francja to rynki najbardziej atrakcyjne dla wielkich sieci handlowych w 2011 r. - wynika z raportu CB Richard Ellis.


Ponad 41 proc. wielkich sieci planuje inwestycje w przyszłym roku co najmniej w jednym kraju Europy Centralnej (najczęściej w Polsce); a 39 proc. - w Europie Wschodniej (Rosja, republiki bałtyckie).Polska jest obecnie drugim najpopularniejszym rynkiem dla sieci handlowych w całym regionie - ponad 33proc. pytanych detalistów ma zamiar otworzyć tu nowe sklepy lub rozszerzyć ofertę już istniejących.

Magda Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie CB Richard Ellis, powiedziała: - W związku ze wzrostem zaufania ze strony największych międzynarodowych sieci handlowych do naszego rynku, oczekujemy, że wielu detalistów zacznie aktywnie rozwijać swoje sieci w Polsce. Nadal jednak wielu detalistów obawia się ryzyka związanego z wejściem na nowe rynki, ale niektórzy uważają, że nadszedł najlepszy czas na ekspansję i odkrywanie nowych możliwości. Chociaż przewidujemy wzrost podaży nowych powierzchni handlowych, ogólnie plany deweloperów centrów handlowych nadal są ograniczone i mogą wpłynąć na zmianę planów ekspansji sieci handlowych na niektórych rynkach. Reasumując - jeżeli nie będzie dramatycznej zmiany w podaży nowej powierzchni handlowej, nowe sieci pragnące wejść na nasz rynek będą miały ograniczone możliwości wyboru.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • xxx 2010-11-24 18:32:46

    no tak bo mało już jest marketów.market przy markecie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane