PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Sieci próbują kupić lojalność polskiego klienta

Autor: wyborcza.biz 19 września 2016 09:04

Największe sieci handlowe przeszły do ofensywy. Bijąc się na promocje, pluszaki, kieliszki, alkohole oraz bony chcą przywiązać do siebie nielojalnego polskiego klienta - pisze wyborcza.biz.

Typowy polski klient z natury jest nielojalny. Jednego dnia robi zakupy w dyskoncie, drugiego - w hipermarkecie, kolejnego - w sklepie na rogu.

Widać, że największe sieci chcą to zmienić. Ostatnie tygodnie to wysyp trików, które mają przywiązać klienta do sieci. Na początku były bony. Miesiąc temu zaczął je rozdawać Kaufland. Za pięciokrotne zakupy za minimum 50 zł można odebrać w kasie bon o wartości 25 zł. W bony wszedł również należący do tego samego właściciela (Grupy Schwarz) Lidl. Tu za zakupy za 100 zł można było dostać bony warte 30 zł. Biedronka za zakupy za 199 zł dała klientom od razu przy kasie 25 zł rabatu. A w ostatni weekend do licytacji włączyło się Tesco. Przy zakupach za 199 zł klienci dostawali 30 zł zniżki.

Czy lojalność klienta da się kupić? Owszem, ale jak wskazują przykłady podobnych akcji z przeszłości - na krótko.

Na pewno rywalizacja między potentatami na polskim rynku handlowym mocno uderzy w średnie sieci i małe sklepiki, które na tle tych dużych graczy staną się jeszcze mniej konkurencyjne.

Więcej na wyborcza.biz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.