Sieci promują świąteczne zakupy. Lidl i Tesco wydają na reklamę po 8 mln zł tygodniowo

Tesco i Lidl kontynuują walkę o świątecznego klienta. Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (23-29 listopada) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 8 543 155 zł, a Tesco 7 977 620 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami zabrakło Biedronki, która wcześniej rywalizowała z Lidlem.
Tydzień wcześniej (9-15 listopada) Lidl wydał na promocję w telewizji 6 758 049 zł, a Tesco 6 619 514 zł.
Przypomnijmy, według danych Nielsen za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł; Tesco 6 977 903 zł, a Biedronka 6 692 845 zł.
Przeczytaj także:
Rok temu (17-23 listopada 2014 r.) sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 6 594 040 zł.
Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.
Przeczytaj także:


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Cz 22:49 Sprzedaż i wyniki Amazona lepsze od oczekiwań
- Cz 22:44 Radni Bytomia zdecydowali o zakazie sprzedaży alkoholu nocą od 1 lipca
- Cz 22:42 Nielsen: 40 proc. kiełbasy paczkowanej sprzedaje się od maja do sierpnia
- Cz 22:42 Wtorek i piątek najpopularniejsze na dostawy e-zakupów spożywczych
- Cz 17:50 W sobotę Biedronka otworzy sklep w Sosnowcu
- Cz 17:42 Cena cukru najniższa od 2015 r., mimo to podaż nie maleje
- Cz 17:34 Założyciel Emperii Artur Kawa rezygnuje z zasiadania w radzie nadzorczej spółki
- Cz 17:26 Umowa z PZPN przedłużona - akcja lojalnościowa i gadżety piłkarskie w Biedronce
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Solidarność Tesco: Zmiany stanowisk pracy są wprowadzane niezgodnie z prawem
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 LPP chce wypłacić 40 zł dywidendy na akcję
- 4 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 5 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 6 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-2E74
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MYB-1C67
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-5C120
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-5C118