Sieci sklepów rozwijają programy lojalnościowe

Autor: naszemiasto.pl 5 września 2011 10:52

Payback we wrześniu skończy 2 lata. Tyle czasu wystarczyło, by karty tego programu lojalnościowego znalazły się w portfelach 8 mln Polaków. Sieci sklepów nie próżnują i rozwijają swoje własne programy. Czy aby są konkurencyjne - podaje serwis naszemiasto.pl.

Oto markety Alma proponują w swoim programie lojalnościowym Klub Konesera jeden punkt za wydane 10 zł. Łatwo więc zauważyć, że męska koszula marki Lambert, która w sklepie kosztuje średnio 150 zł, jest do odbioru za darmo po zrobieniu w sieci zakupów za 8 400 zł.

Jakub Jamerko z biura prasowego Tesco, które ma swój program lojalnościowy pod nazwą Clubcart, mówi wprost. - Nasz program nie służy zbieraniu punktów. Tak naprawdę chodzi o dostosowanie naszej oferty do potrzeb klientów. Otrzymują kupony rabatowe na te towary, po które sięgają najczęściej - dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane