Sieci zmniejszają wydatki na reklamę. Lidl i Rossmann wydają po 6 mln zł tygodniowo

Autor: dlahandlu.pl 23 czerwca 2017 09:43

Według danych Nielsena, w drugim tygodniu czerwca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 6 243 170 zł a Rossmann 6 180 638 zł. Tydzień wcześniej Lidl wydał podobną kwotę - 6 842 847 zł. Wtedy w zestawieniu marek z największymi wydatkami zabrakło Rossmanna, ale pojawiły się Biedronka (6 195 342 zł) oraz Tesco (4 455 493 zł).

Trzy tygodnie wcześniej (29 maja - 4 czerwca) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 783 976 zł, czyli prawie o połowę mniej niż tydzień wcześniej (9 300 355 zł). Biedronka wydała 4 488 722 zł (8 912 483 zł tydzień wcześniej).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ola 2017-06-24 07:52:47

    Co za głupota wydawać tyle na reklamę. Najlepszą reklamą są konkurencyjne ceny. Żadna reklama nie zachęci mnie do zakupu, jeśli cena jest za wysoka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane