Sieci zwiększają wydatki reklamowe

Autor: www.dlahandlu.pl 12 marca 2013 11:06

Według danych firmy badawczej Nielsen, dwie najaktywniejsze medialnie sieci handlowe - Lidl i Biedronka - wydały w tydzień na reklamę telewizją łącznie 8,6 mln zł.

Opierając się na oficjalnych cennikach stacji TV w okresie 25.02 - 03.03 sieć Lidl wydała 4 719 188 zł, a Biedronka - 3 896 870 zł.

Ponadto, w zestawieniu TOP 10 najaktywniejszych reklamowo marek znaleźli się: Plus (10 640 507 zł), Play (9 225 154 zł), ING Bank Śląski (7 179 076 zł), T-Mobile (5 189 266 zł), Knorr (4 559 768 zł), Eurobank (4 124 436 zł) oraz Cyfrowy Polsat (3 649 080 zł) i Orbit (3 554 427 zł).

Jak już pisaliśmy, dyrektor generalny Biedronki - Tomasz Suchański - potwierdził, że sieć zamierza  w tym roku pozostawić wydatki reklamowe na wysokim poziomie, porównywalnym z 2012 rokiem. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane