Silesię City Center czeka modernizacja 20 tys. mkw. powierzchni

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2015 13:38

W najbliższych miesiącach odświeżeniu ulegnie oferta galerii Silesia City Center, jak również wnętrza sklepów. Gruntownej metamorfozie zostanie poddane ponad 20 tys. mkw.  powierzchni handlowej. Oznacza to, że zmiany obejmą ponad 100 sklepów.

W Silesia City Center pojawi się także blisko 40 nowych marek - najwięcej od rozbudowy, która miała miejsce 5 lat temu. Część z nich już się ulokowała w galerii. We wrześniu swój salon otworzył m.in. Longchamp - francuska marka luksusowa sprzedająca torebki. Oprócz tego swoje salony już uruchomili: Baldinini, Restauracja Sztolnia oraz Chiara - multibrand z dodatkami m.in. Michaela Korsa.  Do grona tego dołączyły także Gerry Webber, Medicine, Swatch, Minty dot, Esotiq, Femestage by Eva Minge i The North Face, a Hilfiger Denim.

Pozostałe marki pojawią się w najbliższych miesiącach. Wśród nich: pierwszy na Śląsku butik Bohoboco, salon Gant, optyczny multibrand Viu Viu, a także salon z francuską bielizną Chantelle.

Pojawi się nowy wystrój salonów oraz nowe koncepty marek. Marki, takie jak Zara, Ecco, Sizeer i Apart czeka powiększenie lokali. Swoje powierzchnie handlowe już zwiększyły marki: Ochnik, CCC, Zebra oraz Pizza Hut. 11 najemców zmieni także swoje adresy. Relokacja czeka m.in. Lacoste, Komputronik, 4F. W nowej odsłonie po modernizacji działają już m.in. TOUS, Camel Active, Puma, Salomon, Waldi Time, Centrum Wina, T-Mobile i Jean-Louis David.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane