Silesię City Center czeka modernizacja 20 tys. mkw. powierzchni

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2015 13:38

W najbliższych miesiącach odświeżeniu ulegnie oferta galerii Silesia City Center, jak również wnętrza sklepów. Gruntownej metamorfozie zostanie poddane ponad 20 tys. mkw.  powierzchni handlowej. Oznacza to, że zmiany obejmą ponad 100 sklepów.

W Silesia City Center pojawi się także blisko 40 nowych marek - najwięcej od rozbudowy, która miała miejsce 5 lat temu. Część z nich już się ulokowała w galerii. We wrześniu swój salon otworzył m.in. Longchamp - francuska marka luksusowa sprzedająca torebki. Oprócz tego swoje salony już uruchomili: Baldinini, Restauracja Sztolnia oraz Chiara - multibrand z dodatkami m.in. Michaela Korsa.  Do grona tego dołączyły także Gerry Webber, Medicine, Swatch, Minty dot, Esotiq, Femestage by Eva Minge i The North Face, a Hilfiger Denim.

Pozostałe marki pojawią się w najbliższych miesiącach. Wśród nich: pierwszy na Śląsku butik Bohoboco, salon Gant, optyczny multibrand Viu Viu, a także salon z francuską bielizną Chantelle.

Pojawi się nowy wystrój salonów oraz nowe koncepty marek. Marki, takie jak Zara, Ecco, Sizeer i Apart czeka powiększenie lokali. Swoje powierzchnie handlowe już zwiększyły marki: Ochnik, CCC, Zebra oraz Pizza Hut. 11 najemców zmieni także swoje adresy. Relokacja czeka m.in. Lacoste, Komputronik, 4F. W nowej odsłonie po modernizacji działają już m.in. TOUS, Camel Active, Puma, Salomon, Waldi Time, Centrum Wina, T-Mobile i Jean-Louis David.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.