Siódemka rozwija sieć Service Pointów w salonach prasowych

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2013 15:06

Z analiz firmy kurierskiej Siódemka wynika, że przychody sklepów i punktów usługowych, w których prowadzony jest 7 Service Point wzrastają. Wzrost przychodów wynika z prowizji za każdą wysłaną paczkę oraz z pozyskania nowych klientów, którzy przychodzą, by nadać paczkę i przy okazji zapoznają się z asortymentem punktu handlowego.

Klienci doceniają, że placówki nadania paczki znajdują się w łatwo dostępnych lokalizacjach. W tej chwili istnieje już blisko 1000 punktów, w takich miejscach jak centra handlowe i główne ulice większych miast i miejscowości na terenie całej Polski. Docelowo planujemy otworzyć 2000 punktów, tworząc największą tego typu sieć w Polsce.

Prowadzący punkty nadań paczek SP odpowiadają za prawidłowe wycenienie usługi i przyjęcie należności. Logistyka i późniejszy kontakt z klientem jest po stronie Siódemki. Partnerom firma kurierska zapewnia szkolenie oraz materiały promocyjne i użytkowe potrzebne do prowadzenia punktu. Właściciel zarabia na prowizji od wysłanej paczki, która wynosi dziś 5 zł netto. Przy założeniu średniej ilości dwudziestu nadawanych dziennie paczek, zysk dla właściciela lokalu to blisko 1800 zł miesięcznie.
Oferta Siódemki skierowana jest zarówno do drobnych przedsiębiorców, jak i dużych sieci. Jedną z nich jest spółka HDS Polska, właściciel salonów prasowych Inmedio i Relay, która w ramach swoich placówek prowadzi już 57 Service Pointów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.