Słabe wyniki Lidla w USA? Amerykański rynek będzie nadzorować były szef hiszpańskiego oddziału

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2017 11:10

Pierwsze amerykańskie sklepy Lidla osiągnęły "strasznie słabe" wyniki - podaje Retail Detail, powołując się na doniesienia niemieckich i amerykańskich mediów. Zarząd ma podjąć stosowne działania, by firma umocniła swoją pozycję na rynkach zagranicznych.

Lidl otworzył swoje pierwsze amerykańskie sklepy 15 czerwca br. i ma duże ambicje. Wejście na rynek nowego detalisty wywołało duże poruszenie wśród konkurencji i dało początek wojnie cenowej -  obawiając się polityki niemieckiego dyskontera, największe amerykańskie sieci handlowe także obniżyły ceny. Obecnie Lidl ma w Stanach Zjednocznych 37 sklepów, ale ich pierwsze wyniki były rozczarowujące.

Zazwyczaj dobrze poinformowana "Lebensmittel Zeitung" podała, że były dyrektor generalny Lidl Hiszpania, Michael Aranda, będzie teraz nadzorował amerykańskie działania bezpośrednio z niemieckiej siedziby w Neckarsulm. Sieć nie jest bowiem zadowolona z realizacji planu ekspansji. Wyniki niektórych sklepów amerykański Supermarket News określił jako "strasznie słabe".

Rzecznicy Lidla potwierdzają nominację Arandy, ale zaprzeczają, że amerykańska ekspansja jest w tarapatach. Według nich wyniki wstępne "wykraczają poza oczekiwania". W ciągu najbliższych kilku tygodni sieć otworzy nowe sklepy w Północnej Karolinie i Wirginii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201