Słabe wyniki Lidla w USA? Amerykański rynek będzie nadzorować były szef hiszpańskiego oddziału

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2017 11:10

Pierwsze amerykańskie sklepy Lidla osiągnęły "strasznie słabe" wyniki - podaje Retail Detail, powołując się na doniesienia niemieckich i amerykańskich mediów. Zarząd ma podjąć stosowne działania, by firma umocniła swoją pozycję na rynkach zagranicznych.

Lidl otworzył swoje pierwsze amerykańskie sklepy 15 czerwca br. i ma duże ambicje. Wejście na rynek nowego detalisty wywołało duże poruszenie wśród konkurencji i dało początek wojnie cenowej -  obawiając się polityki niemieckiego dyskontera, największe amerykańskie sieci handlowe także obniżyły ceny. Obecnie Lidl ma w Stanach Zjednocznych 37 sklepów, ale ich pierwsze wyniki były rozczarowujące.

Zazwyczaj dobrze poinformowana "Lebensmittel Zeitung" podała, że były dyrektor generalny Lidl Hiszpania, Michael Aranda, będzie teraz nadzorował amerykańskie działania bezpośrednio z niemieckiej siedziby w Neckarsulm. Sieć nie jest bowiem zadowolona z realizacji planu ekspansji. Wyniki niektórych sklepów amerykański Supermarket News określił jako "strasznie słabe".

Rzecznicy Lidla potwierdzają nominację Arandy, ale zaprzeczają, że amerykańska ekspansja jest w tarapatach. Według nich wyniki wstępne "wykraczają poza oczekiwania". W ciągu najbliższych kilku tygodni sieć otworzy nowe sklepy w Północnej Karolinie i Wirginii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.