Słabnie popularność herbaty czarnej, rośnie zielonej

www.portalspozywczy.pl 12 kwietnia 2017 12:30

Rynek herbaty w Polsce z roku na rok ma się coraz lepiej. Według badań firmy Euromonitor wartość tego segmentu stale rośnie, w 2016 wartość oszacowano na 2,20 mld zł, a do 2021 roku prognozuje się wzrost nawet do 2,37 mld zł.

Dane Euromonitora wskazują, że w tym roku wzrost rynku herbaty może wynieść 1,2 proc. wobec roku 2016, a rynek osiągnie wartość 2,22 mld zł.

– W 2016 r. herbata zyskała dobre wyniki, zarówno pod względem wielkości, jak i wartości. Niezależnie od dojrzałości herbaty można zidentyfikować obiecujące kategorie, takie jak zielona herbata, herbata owocowo-ziołowa i ekologiczna odmiana czarnej, owocowo-ziołowej i zielonej herbaty. Jest to możliwe dzięki trwającym trendowi w zdrowiu – oceniła Lina Sidorenke, Senior Communications Executive, firmy Euromonitor.

W przyszłości także rokuje się rozwój tego segmentu. Jak pokazują badania, w latach 2018/2019 rynek może wzrosnąć od 1,4 do 2 %, osiągając w 2021 roku wartość 2,47 mld zł, w porównaniu do 2018, gdzie rynek jest w stanie zbliżyć się do 2,25 mld zł.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane