Słodka Chwila z kampanią promocyjną

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2015 15:22

W październiku startuje kampania reklamowa nowych rozgrzewających kisieli jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera.

Słodka Chwila Rozgrzewająca będzie intensywnie wspierana w telewizji , Internecie oraz na nośnikach outdoor. Kampania w telewizji zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej w emocjonalny sposób różne warianty nowych rozgrzewających kisieli oraz 15-sekundowych kopii komunikujących jeden smak. Emisje będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej.
Działania w Internecie wspierające Słodką Chwilę rozgrzewającą obejmą spoty reklamowe na VOD, reklamy odsłonowe oraz działania w mediach społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane