Słodycze Brześcia w akcji in-out w marce własnej Biedronki

Autor: dlahandlu.pl 2 lipca 2015 10:36

Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć: ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem. To już druga akcja tego typu w tym roku. Poprzednia była prowadzona w kwietniu.

Firma Brześć już od kilku lat nawiązuje współpracę z sieciami handlowymi, sprzedając swoje produkty w ich markach własnych, lub wyroby sygnowane marką Brześć w ramach akcji in-out. 

Brześć jest rodzinną firmą, z ponad 30-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w produkcji tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych. Do flagowych wyrobów należą te ptysiowe, ale firma sprzedaje także m.in. gotowe wypieki z ciasta drożdżowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane